dilluns, 24 d’agost del 2009

Back to school!

Després d'un estiu força tranquil i relaxant a caseta meva, torno a ser a Woodstock, a punt de començar el curs 2009-2010 a Olson Elementary. Avui, el primer dia de reunions, ens han bombardejat amb tot de novetats, procediments, responsabilitats i esdeveniments, i per trencar un monòleg del qual no era difícil distreure's, la directora ens ha fet ballar i tot.

El primer dia sempre és emocionant i ple d'entusiasme i d'il·lusions per al nou curs, per això m'agrada començar de nou cada any... Tot i que hagi estat un dia de reunions i de pensar com serà la meva classe aquest any (i començar-ho a materialitzar, que dijous hem d'estar a punt!), ni he acabat cansada ni estressada... Ja hi haurà prou altres dies per a això!

Ens han tornat a posar aquest vídeo (com l'any passat) per començar-nos a inspirar:

http://www.212movie.com/

3 comentaris:

persipetos ha dit...

Avui també t'has aixecat a les 5?
A veure si et queda una classe ben xula! Ja he mirat el vídeo... molt nord-americà m'ha semblat, molt xulo. Ja me'l posaré quan em vulgui inspirar, jiji.
petonets!

Dolors ha dit...

Sí, molt nord-americà...! A veure si aquest any sóc més constant i aconsegueixo posar per escrit aquí totes aquestes coses que em criden l'atenció d'aquest país!

persipetos ha dit...

jo també ho penso sempre del Japó i no ho faig mai, però t'animo a fer-ho, jejeje