dimecres, 25 de novembre del 2009

De por

La meva càmera es va morir ofegada en un mojito la nit de Halloween (lliçó: no anar mai més amb una beguda alcohòlica en una mà i una càmera a l'altra), però per sort vaig poder recuperar les fotos de les cases, que em feien molta il·lusió. Em continua semblant impressionant la decoració que posen en alguns jardins per Halloween... Com deuen tenir les cases per dins? I ara, per Nadal, tres quarts del mateix... Si ja sabem que Amèrica és consumisme... però és realment exagerat. La festa va ser prou divertida -llàstima de l'accident de la càmera, però tret d'això, vaig ballar molt i m'ho vaig passar bé!




Entre fantasmes i zombies.

La bona i la mala consciència donant-me consells... Qualsevol se'n refia d'aquests...

2 comentaris:

persipetos ha dit...

quina por Dolors!!! Això és a casa vostre?? Jo no podria dormir... nonononononono!
La saca et queda molt bé. Estàs molt guapa. I em penso que t'hi has fet una mica de patchwork, no? Me n'hauràs d'ensenyar, jijijijiji!

Parelleta al Japó! ha dit...

Que guai, ostres aquesta va ser la teva primera jack'o lantern? hi tens molta traça, et va queda super bé!

És super xulo, realment com a les pel·lícules. I el muntatge al bloc també fa molt de goig.

Per cert, portes els cabells molt més curts que abans, no? et queda molt bé.

Quan siguem tots aquí i sigui tots sants altre cop haurem de quedar per fer-ne unes tots plegats :)

una abraçada molt forta!