dimarts, 11 de maig del 2010

Viatge a Mèxic

Mare meva, quant de temps que feia que no escrivia... I can't catch up! El viatge a Mèxic va ser del 26 de març al 5 d'abril... Després de passar tant de temps en aquest poble perdut d'Estats Units, on la gent tan rarament surt a passejar, on han de tancar les botigues de la plaça perquè no venen res, em va sorprendre veure que a Mèxic la gent viu al carrer, a tothora les places són plenes a vessar, a les ciutats grans hi ha espectacles de balls tradicionals dia sí dia també i els mercats de menjar i artesania són magnífics... Una passada, em va agradar molt...



La pobra iguana drogada es feia fotos amb tothom. Em feia mitja pena, però al final jo també me'n vaig voler fer una.


La catedral de Guanajuato, una de les més boniques que he vist.



Dinar a Morelia...


Músics a Morelia.