diumenge, 2 de novembre del 2008

Halloween a Woodstock

Aquest cap de setmana hem celebrat Halloween. El divendres hi havia molta vida a Woodstock... A la tarda, tota la canalla disfressada anava passant per les cases a fer el "Trick or Treat", a demanar llaminadures, vaja... I quins cistells més plens que duien!! La decoració de Halloween a algunes cases i jardins és impressionant... Quina por!! Les fotos són de la festa on vam anar a la nit... La que va d'egípcia és la Roxana, la meva companya de casa!






3 comentaris:

Parelleta al Japó! ha dit...

hola Dolorins!
que autèntica que vas!! jo no he celebrat mail el halloween però mhas fet agafar moltes ganes de disfressar-me. molts petons!!!

Parelleta al Japó! ha dit...

Molt bona la disfressa Dolors, jajaja!!!
Sí, com la Minerva, m'has fet agafar moltes ganes de veure aquesta festa en directe als EUA.
Jo ja compto els dies q falten per q torneu tu i la Minerva. I viam si pots desenganxar de "la feina" l'Edgard ;)

Eva ha dit...

Ei Dolors! Boníssima la disfressa! Superautèntica! No li falta cap detall! M'he pixat de riure en veure el lloro! jajjja
Segueix disfrutant, t'ho mereixes!
Un petó!