divendres, 14 de novembre del 2008

San Francisco

El cap de setmana passat vam tenir 4 dies de festa i vaig aprofitar per anar amb uns amics a San Francisco!! Em va encantar!! És una ciutat molt bonica, molta gent diu que és excepcional. Plena de pujades i baixades (sí, em vaig posar en forma...), no és la típica ciutat americana, té un encant especial. Vam llogar unes bicicletes per creuar el Golden Gate i no puc explicar amb paraules com n'és de bonic... A més, mentre tornàvem amb el ferry vam enganxar la posta de sol... Ohhhhhhhh!!!









2 comentaris:

Unknown ha dit...

Ohhhh!!! Quines fotos! Són una passada! Sí, tothom que ha anat a San Francisco vol torna-hi! Ara he vist les fotos i m'han vingut ganes de llogar la bicicleta (i ja és dir, venint de mi!!! :p)i anar amb ferry veient una posta de sol...
Aviam si encara hem de tornar a venir a Estats Units l'any que ve... Jejejeje!
Ja saps més coses? Què visitaràs per Setmana Santa, Juny i Agost?
Un petó guapa! Fins d'aquí... 29 dies!!! (Suposo q quedarem el 22 a la tarda, no??? :p)

persipetos ha dit...

Sí, és preciós!!!!
Ens veiem per NAdal :)